Buch, Englisch, Band 31, 196 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
A Global Assessment of National, Contextual and Individual Factors
Buch, Englisch, Band 31, 196 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Reihe: Foundations and Trends® in Entrepreneurship
ISBN: 978-1-60198-440-1
Verlag: Now Publishers
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensgründung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Industrie- und Technologiepolitik
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Wirtschafts- und Finanzpolitik
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Kultur-, Wissenschafts- & Technologiepolitik
Weitere Infos & Material
1. Introduction. 2. Business Creation: The Core of Entrepreneurial Activity. 3. The Business Life Course. 4. Strategy for Analysis. 5. National Business Creation. 6. World Regions and Business Creation. 7. Individual Participation in Business Creation. 8. Business Creation: Overview of Analysis. 9. Policy Implications. 10. Implications for Future Research. 11. Concluding Assessment. References. Appendices.