Dallan / Dallakyan | The Pursuit of Pleasure | Buch | 978-3-8382-0960-9 | sack.de

Buch, Englisch, 250 Seiten, Print PDF, Format (B × H): 148 mm x 210 mm

Dallan / Dallakyan

The Pursuit of Pleasure

Overcoming a Civilizational Challenge
Erscheinungsjahr 2016
ISBN: 978-3-8382-0960-9
Verlag: ibidem

Overcoming a Civilizational Challenge

Buch, Englisch, 250 Seiten, Print PDF, Format (B × H): 148 mm x 210 mm

ISBN: 978-3-8382-0960-9
Verlag: ibidem


This important book unveils how the pleasure principle has taken humanity hostage to the powers of branding and consumerism, steering our most basic desires. Radically re-evaluating the notion of pleasure and arguing for a deep societal change, it shows the way to a new humanist culture.
Dallan / Dallakyan The Pursuit of Pleasure jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Acknowledgments
Introduction
1. Nature and Essence of the Pleasure Phenomenon
2. Place and Role of Pleasure in Behavioral Marketing
3. Evolution of Culture and Pleasure
4. Pleasure in the Age of Mass Consumption
5. The Ultimatum of Pleasure. Consumer Capitalism vs Humanistic Culture
6. How to Rise Above Pleasure
7. Traps of Pleasure
8. What will happen when we rise above Pleasure
Conclusion


Arsen Dallan is an expert in behavioral marketing and former vice-president of the MSK insurance group. He is the author of several books, with articles published in leading business magazines, and a frequent guest on television programs. Dallan graduated from Russian State Oil University in 2006, majored in oil sector construction economics, and earned his Ph.D in 2009.

Karlen Dallakyan is the head of the department of philosophy at the State University of Law in Ufa.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.