Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 191 mm x 235 mm, Gewicht: 550 g
Design and Research in a Connected World
Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 191 mm x 235 mm, Gewicht: 550 g
ISBN: 978-0-12-378591-6
Verlag: William Andrew Publishing
Zielgruppe
<p><b>Primary audience:</b> user experience designers, usability engineers, information architects, other human-computer interaction professionals, and students of human-computer interaction, who:</p> <p><b>Secondary audience:</b> software engineering managers, project and program managers, product and market managers, technical support and IT managers </p>
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Wirtschaftliche Globalisierung
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Ergonomie, Barrierefreiheit
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Konstruktionslehre und -technik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion Informationsarchitektur
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Chapter 1: The Start of the Journey
Chapter 2: It's a New World
Chapter 3: Culture and UX
Chapter 4: Building Cultural Awareness
Chapter 5: Global Companies and Global Strategies
Chapter 6: Effective Global Teams
Chapter 7 - Research in the Field
Chapter 8 - Bringing it Home
Chapter 9 - Design for a Global Audience
Chapter 10 - Delivering Value