A Casebook on Corporate Renewal | Buch | 978-0-472-03924-1 | sack.de

Buch, Englisch, 368 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

A Casebook on Corporate Renewal

Buch, Englisch, 368 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-0-472-03924-1
Verlag: University of Michigan Press


A Casebook on Corporate Renewal spans a variety of business areas relevant to corporate renewal and turnaround management. Corporate renewal, as a topic taught and discussed in business schools, has surged in the past decade. The cases in this book were selected to cover the knowledge and skills needed by successful turnaround managers, including ethical and legal issues; developing a plan of reorganization; and defining problems and their solutions, including strategic, financial, and operating issues.
 
The cases challenge students to actively engage in the decision-making process in order to learn how corporate renewal is practiced in real business settings. The Casebook is meant to accompany the third edition of Principles of Corporate Renewal by Harlan D. Platt, but it can be adopted separately or used with other management textbooks.
A Casebook on Corporate Renewal jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.