Buch, Englisch, Band 603, 168 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 2818 g
Advances in Human Factors in Sports, Injury Prevention and Outdoor Recreation
1. Auflage 2018
ISBN: 978-3-319-60821-1
Verlag: Springer International Publishing
Proceedings of the AHFE 2017 International Conference on Human Factors in Sports, Injury Prevention and Outdoor Recreation, July 17-21, 2017, The Westin Bonaventure Hotel, Los Angeles, California, USA
Buch, Englisch, Band 603, 168 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 2818 g
Reihe: Advances in Intelligent Systems and Computing
ISBN: 978-3-319-60821-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Sport Sportmedizin, Medikamentenmissbrauch, Doping
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Umweltmedizin, Arbeitsmedizin, Tropenmedizin, Sportmedizin Sportmedizin
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Ergonomie, Barrierefreiheit
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Medizintechnik, Biomedizintechnik, Medizinische Werkstoffe
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Sportpsychologie
- Technische Wissenschaften Sonstige Technologien | Angewandte Technik Medizintechnik, Biomedizintechnik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion
Weitere Infos & Material
Effect of rater expertise on subjective agility assessment.- Effectiveness of avoiding head collision of a head with an object in motion – virtual reality technology in diagnostic and training from perspective of prophylactic of body injuries.- Methodology for the assessment of clothing and individual equipment (CIE).- Dynamic model of athlete's emotions based on wearable devices.