Beamish | CIM Revision Cards Strategic Marketing in Practice | Buch | 978-0-7506-8646-4 | sack.de

Buch, Englisch, 110 Seiten, Format (B × H): 105 mm x 148 mm, Gewicht: 158 g

Beamish

CIM Revision Cards Strategic Marketing in Practice


2. Auflage 2008
ISBN: 978-0-7506-8646-4
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 110 Seiten, Format (B × H): 105 mm x 148 mm, Gewicht: 158 g

ISBN: 978-0-7506-8646-4
Verlag: Routledge


Designed specifically with revision in mind, the CIM Revision Cards provide concise, yet fundamental information to assist students in passing the CIM exams as easily as possible. A clear, carefully structured layout aids the learning process and ensures the key points are covered in a succinct and accessible manner. The compact, spiral bound format enables the cards to be carried around easily, the content therefore always being on hand, making them invaluable resources no matter where you are.

Beamish CIM Revision Cards Strategic Marketing in Practice jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 Unit 1: Introduction to Strategic Marketing in Practice; Chapter 2 Unit 2: What is Meant by Case Study Analysis?; Chapter 3 Unit 3: Understanding the Direction and Management of Marketing Activities; Chapter 4 Unit 4: Contemporary Marketing Issues; Chapter 5 Unit 5: Effective Customer Orientation; Chapter 6 Unit 6: The Examination;




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.