Reimagining the Business of Making in the UK
Buch, Englisch, 199 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3698 g
ISBN: 978-1-137-46521-4
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Manufacturing in the UK has an image problem. Although this image problem is more fiction than fact, it nonetheless has an impact on the sector's ability to attract staff, capital, and policy interest. This book redresses this situation by focusing on the real successes of the sector and the strategies used by makers to achieve sustainable results.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik Fertigungstechnik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. Why Manufacturing Needs an Image Makeover 3. The Future of Manufacturing Debate 4. How UK Manufacturers Create Value 5. Branded Businesses 6. Innovation Pathways 7. Manufacturing's Business Model 8. Ecosystems supporting manufacturing success 9. Conclusion and Implications