International Business and Market Strategies
Buch, Englisch, 138 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 313 g
ISBN: 978-1-137-57570-8
Verlag: Palgrave Macmillan US
This book uses different models developed and established through international business experiences to determine the relevant strategy in the global market. It illustrates each model through real, successful case studies of globalization of factor, efficiency, and innovation-driven SMEs. It will benefit scholars of entrepreneurship, international business, regional development as well as managers, governmental institutions, and regional development, and consultants to SMEs.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Wirtschaftliche Globalisierung
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Globalisierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
1. Global market and SMEs.- 2.Public Policy.- 3. SMEs and Globalization.- 4. Models for SMEs globalization.