E-Book, Englisch, 242 Seiten, Format (B × H): 150 mm x 210 mm, Gewicht: 360 g
Bonow Light your Fire!
1. Auflage 2023
ISBN: 978-3-86980-721-8
Verlag: Business Village
Format: EPUB
Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
Personal Branding for Movers, Startups and Visionaries
E-Book, Englisch, 242 Seiten, Format (B × H): 150 mm x 210 mm, Gewicht: 360 g
ISBN: 978-3-86980-721-8
Verlag: Business Village
Format: EPUB
Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
LIGHT YOUR FIRE!
Regardless of whether you are the founder of a start-up, company successor, freelancer or young professional: the image that we present in public is crucial for our success. The reason is that our presence and actions have a direct impact on our own brand - even if we do nothing at all. As a result, it is all the more important to actively shape your image instead of leaving it to chance. That‘s how to build a sustainable brand with a high recognition value.
How do you become a brand?
What makes you unique and distinct?
In 'Light your Fire!', Tilo Bonow vividly demonstrates how to successively build and cultivate your own personal brand. If
you‘ve set your sights on success, a strategically well-structured, positioned and managed personal brand is vital. Only uniqueness sets us apart, makes us interesting – and guarantees more opportunities, recognition, contacts and, of course, more revenue.
An enlightening and entertaining read that includes practical instructions and examples. Tilo Bonow demonstrates how
anyone can establish their personal brand step by step. With the tried and tested 4C Concept – Clarity, Credibility, Consistency and Continuity – future makers can learn how to light their own fire.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Wirtschafts-, Arbeits- und Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Sachbuch, Ratgeber
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaft: Sachbuch, Ratgeber
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing