Buch, Englisch, 124 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 377 g
Buch, Englisch, 124 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 377 g
Reihe: Tourism, Hospitality & Event Management
ISBN: 978-3-030-89838-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Umweltökonomie
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Geowissenschaften Geographie | Raumplanung Regional- & Raumplanung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Regional- und Städtische Wirtschaft
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltwissenschaften
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltmanagement, Umweltökonomie
Weitere Infos & Material
Geotourism as promoter of sustainability development: A systematic review and research agenda.- The Estrela UNESCO Global Geopark Territorial Development Strategy: a holistic vision for the 21st Century.- Leveraging landscape: The first four years of UNESCO Global Geopark Odsherred.- Geopark certification as an efficient form of Sustainability Management of a Geotourism Destination.- The management of Arouca Geopark ´s Route of Geosites: a strategic geologically based product in a geotourism destination.- Geotourism and Destination Brand Selection: Does Social Media Matter?.