Brent / Gough / Robinson | Working with Secondary Students who have Language Difficulties | Buch | 978-1-84312-191-6 | sack.de

Buch, Englisch, 152 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 424 g

Brent / Gough / Robinson

Working with Secondary Students who have Language Difficulties


1. Auflage 2005
ISBN: 978-1-84312-191-6
Verlag: David Fulton Publishers

Buch, Englisch, 152 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 424 g

ISBN: 978-1-84312-191-6
Verlag: David Fulton Publishers


Language is the foundation of everything that goes on at school and is critical for formal learning and to interact socially. This book represents a whole school approach that includes tips for: identifying pupils with language learning difficulties following the book's simply explained guidelines; helping pupils overcome stumbling blocks by using the book's practical classroom strategies; modifying the schools curriculum to best support pupils with language learning difficulties; and timesaving resources in photocopiable format.

Brent / Gough / Robinson Working with Secondary Students who have Language Difficulties jetzt bestellen!

Zielgruppe


Academic and Professional Practice & Development

Weitere Infos & Material


Introduction; Part 1 The Language Learning Disabled Student; Chapter 1 Chapter 1Language Development and LLD — What Goes Wrong?; Chapter 2 Chapter 2 Characteristics of Students with LLD; Chapter 3 Chapter 3 Adolescence and LLD — a Potent Mix; Chapter 4 Chapter 4 Social Skills and Language; Part 2 Teaching the Language Learning Disabled Student; Chapter 5 Organisation for Independenceat School; Chapter 6 Chapter 6 Preteaching; Chapter 7 Chapter 7Reading; Chapter 8 Libraries and Research; Chapter 9 Chapter 9Skills across the Curriculum; Chapter 10 Chapter 10 Writing; Chapter 11 School and Beyond — Skills to Help in Everyday Life; Part 3 Modifying the Curriculum; Chapter 12 Framework for Modifying Curriculum; Chapter 13 Chapter 13 How to Modify the Amount of Work; Chapter 14 Chapter 14How to Modify the Complexity of Tasks; Chapter 15 How to Modify Tests, Assessments, and Reports; Chapter 16 References; Chapter 17 Appendix; Chapter 18 Index;


Mandy Brent, Florence Gough, Susan Robinson



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.