Buch, Englisch, 265 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 371 g
Analyzing Meaning across Scales
Buch, Englisch, 265 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 371 g
Reihe: Palgrave Studies in Educational Media
ISBN: 978-3-030-21797-6
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Geisteswissenschaften Philosophie Semiotik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Sprachwissenschaften Semiotik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Textlinguistik, Diskursanalyse, Stilistik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Spracherwerb, Sprachentwicklung
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Situating learning in the 21st century: Technology, policy and meaning-making.- Chapter 2. Analyzing meaning across scales.- Chapter 3. Toward a multimodal socio-semiotic account of learning social semiotics and meaning-making.- Chapter 4. Plan Ceibal policy and the 1:1 model in Uruguay.- Chapter 5. Technology and EFL across policy scales.- Chapter 6. Laptops and textbooks as curriculum artifacts: Audience, authorization and ideologies in the classroom.- Chapter 7. Learners as sign-makers: Technology, learning and assessment.- Chapter 8. Conclusions.