Caspi / Reid | Educational Supervision in Social Work | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 274 Seiten

Caspi / Reid Educational Supervision in Social Work

A Task-Centered Model for Field Instruction and Staff Development
1. Auflage 2002
ISBN: 978-0-231-52843-6
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

A Task-Centered Model for Field Instruction and Staff Development

E-Book, Englisch, 274 Seiten

ISBN: 978-0-231-52843-6
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



No detailed description available for "Educational Supervision in Social Work".

Caspi / Reid Educational Supervision in Social Work jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


1. A New Model of Educational Supervision
2. A History of Educational Supervision in Social Work
3. Principles of Effective Instruction
4. The Supervisory Relationship
5. The Person of the Supervisor
6. Preparing for Supervision Beginnings and Endings
7. The Development and Basic Principles of TCS
8, The Social and Direct Teaching Functions of TCS
9. Target Goals
10. Tasks, Obstacles, and Contracting
11. Task Review
12. Applications of TCS
Appendix: TCS Guidelines


Jonathan Caspi is assistant professor in the department of human ecology at Montclair State University in New Jersey.

William J. Reid is Distinguished Professor, School of Social Welfare, the State University of New York at Albany.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.