Catterall / Maclaran / Stevens | Marketing and Feminism | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 304 Seiten

Reihe: Routledge Interpretive Marketing Research

Catterall / Maclaran / Stevens Marketing and Feminism

Current issues and research
Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-136-35284-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Current issues and research

E-Book, Englisch, 304 Seiten

Reihe: Routledge Interpretive Marketing Research

ISBN: 978-1-136-35284-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This cutting edge, innovative volume offers the best of current scholarship on feminist perspectives in marketing. Through many exciting and often controversial discussions, it highlights and challenges assumptions about women and gender in marketing theory and practice from both historical and current contexts. Key issues and debates include:

* the dark side of female consumption
* women and marketing in Socialist economies
* women and advertising
* ecofeminism and marketing
* gender, marketing and cultural diversity
* marketing, sex and sexuality.

Written by internationally recognised experts in marketing and feminism, this book makes a unique contribution to marketing scholarship.

Catterall / Maclaran / Stevens Marketing and Feminism jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.