Chandrashekhar | Evolution of Indian Business | Buch | 978-1-60649-221-5 | sack.de

Buch, Englisch

Chandrashekhar

Evolution of Indian Business

Communities, Clusters and Business Groups

Buch, Englisch

ISBN: 978-1-60649-221-5
Verlag: Open University Press


In an increasingly interdependent, networked, and globalized era of business it is imperative for business managers and students to be aware of practices and structures prevalent in key emerging markets. This book highlights the not so well known aspects of Indian businesses and their evolution with implications for those who wish to do business in India. Indian businesses have historically adopted a combination of cooperative, networked, endogenous groupings oriented toward practices to found and grow new businesses. The focus has historically been growing firms for business within India, especially following independence, as compared to the Multinational firms that have been present in India even before its independence.
Chandrashekhar Evolution of Indian Business jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.