Buch, Englisch, 138 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 1130 g
Buch, Englisch, 138 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 1130 g
ISBN: 978-0-306-47396-8
Verlag: Springer US
This textbook aims to provide an opportunity for inexperienced practitioners to think through the issues that define practice and develop an integrated and intentional approach, including assessment, planning, evaluation, and continuous learning.
is a significant resource for school psychologists, school counsellors, child practitioners, child psychologists, and upper-level students of school psychology.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychotherapie / Klinische Psychologie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Psychiatrie, Sozialpsychiatrie, Suchttherapie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
Weitere Infos & Material
1: Introduction.- 2: Setting the Stage.- 3: Emergent-Self as Practitioner.- 4: Contexts and Practice.- 5: Planning and Planning Systems.- Conclusion.- Appendix A: Context Models.- Appendix B: Frameworks for Assessment.- Appendix C: Agency X Case-Planning System Policy Statement.- Appendix D: Integrated Case-Planning Policy and Practice.- References.