Buch, Englisch
ISBN: 978-0-335-23111-9
Verlag: Open University Press
This is the first book of its kind. It will enable organizations to improve their image, enhance their services, and widen their customer or client base.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Zentralregierung
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Öffentlicher Dienst, Öffentlicher Sektor
- Rechtswissenschaften Öffentliches Recht Verwaltungsrecht Verwaltungspraxis Public Management
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Gruppen/Soziale Themen Soziale Fragen & Probleme
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Arbeit/Sozialpädagogik Soziale Dienste, Soziale Organisationen
Weitere Infos & Material
Preface
Acknowledgements
Introduction
Why equal opportunities in service delivery
How services can discriminate
What the law requires
Identifying needs
involving the public
Developing and implementing equal opportunities policies in service delivery
Developing performance indicators and monitoring for equalities
Reviewing and changing services
Problems to achieving equalities in service delivery
Bibliography
Index.