Constructing a Better Image | Buch | 978-0-7277-2546-2 | sack.de

Buch, Englisch, Band 9, 14 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 90 g

Reihe: Construction Industry Board

Constructing a Better Image


1. Auflage 1996
ISBN: 978-0-7277-2546-2
Verlag: Institution of Civil Engineers

Buch, Englisch, Band 9, 14 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 90 g

Reihe: Construction Industry Board

ISBN: 978-0-7277-2546-2
Verlag: Institution of Civil Engineers


The construction industry has a lot of good news to tell. Through implementing Sir Michael Lathams recommendations, it is positively addressing many of its perceived failings. The proposals in this report are designed to enable the Construction Industry Board to get this message across, both within the industry and outside, among its clients and the general public. They include the launch of a nationwide Considerate Constructors Scheme by the end of 1996, a National Construction Week from 1997, and a public relations campaign co-ordinated by the CIB.
Constructing a Better Image jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Introduction
Background
Aims and objectives
Marketing strategy
Specific proposals
Considerate Constructors Scheme
Editorial campaign
National Construction Week
An industry focus
Millennium Exhibition
Addressing long-term relationships
Costs


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.