Conway | Models of Qualitative Research | Buch | 978-0-19-092097-5 | sack.de

Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 522 g

Reihe: Oxford Handbooks

Conway

Models of Qualitative Research

An Oxford Handbook of Qualitative Research in American Music Education, Volume 3
Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-0-19-092097-5
Verlag: Hurst & Co.

An Oxford Handbook of Qualitative Research in American Music Education, Volume 3

Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 522 g

Reihe: Oxford Handbooks

ISBN: 978-0-19-092097-5
Verlag: Hurst & Co.


New in paperback, the articles collected in Models of Qualitative Research examine the use of qualitative research in answering important research questions regarding music teaching and learning in a variety of diverse music education contexts. Each author examines key studies and provides suggestions for future questions that qualitative researchers may consider. Contexts examined in the chapter include: early childhood music, general music, instrumental music -winds, brass percussion, instrumental music-strings, choral music, preservice teacher education, teacher professional development, community music education, music for students with special needs, music education and issues of diversity, and world music.

Models of Qualitative Research is the third of three paperback volumes derived from the original Oxford Handbook of Qualitative Research in American Music Education, which outlines the history of qualitative research in music education and explores the contemporary use of qualitative approaches in examining issues related to music teaching and learning.

Conway Models of Qualitative Research jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Colleen M. Conway is Professor of Music Education at The University of Michigan, where she works with both undergraduate and graduate students. She has published over 100 research articles in music education on the topics of mentoring, professional development, teacher education, qualitative research, curriculum and assessment. Conway serves as the Editor in Chief of Arts Education Policy Review.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.