Buch, Englisch, 800 Seiten, Hardback, Format (B × H): 149 mm x 222 mm, Gewicht: 1492 g
Unveiling the Business Dynamics of Print Legacies
Buch, Englisch, 800 Seiten, Hardback, Format (B × H): 149 mm x 222 mm, Gewicht: 1492 g
ISBN: 978-0-19-013262-0
Verlag: Hurst & Co.
Indian Media Giants is an analytical chronicle of six Indian mega media conglomerates' individual odyssey from their beginnings in the pre-independence era to their transformation into powerful business empires in the digitised modern India. The book traces media metamorphoses, contours of growth and development, travails and trajectories, organizational structures, editorial policies and business dynamics of print majors in India, namely, The Times Group, The
Hindu Group, The Hindustan Times Limited, The Indian Express Group, Dainik Jagran Limited and DB Corp Limited.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Verlagswesen
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Journalismus & Presse
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Presse & Journalismus
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein