Dahiya | Indian Media Giants | Buch | 978-0-19-013262-0 | sack.de

Buch, Englisch, 800 Seiten, Hardback, Format (B × H): 149 mm x 222 mm, Gewicht: 1492 g

Dahiya

Indian Media Giants

Unveiling the Business Dynamics of Print Legacies
Erscheinungsjahr 2022
ISBN: 978-0-19-013262-0
Verlag: Hurst & Co.

Unveiling the Business Dynamics of Print Legacies

Buch, Englisch, 800 Seiten, Hardback, Format (B × H): 149 mm x 222 mm, Gewicht: 1492 g

ISBN: 978-0-19-013262-0
Verlag: Hurst & Co.


Indian Media Giants is an analytical chronicle of six Indian mega media conglomerates' individual odyssey from their beginnings in the pre-independence era to their transformation into powerful business empires in the digitised modern India. The book traces media metamorphoses, contours of growth and development, travails and trajectories, organizational structures, editorial policies and business dynamics of print majors in India, namely, The Times Group, The

Hindu Group, The Hindustan Times Limited, The Indian Express Group, Dainik Jagran Limited and DB Corp Limited.

Dahiya Indian Media Giants jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Professor and Course Director in the Department of English Journalism at Indian Institute of Mass Communication, New Delhi



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.