Davidsson / Achtenhagen / Naldi | Small Firm Growth | Buch | 978-1-60198-356-5 | sack.de

Buch, Englisch, Band 28, 108 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

Reihe: Foundations and Trends® in Entrepreneurship

Davidsson / Achtenhagen / Naldi

Small Firm Growth


1. Auflage 2010
ISBN: 978-1-60198-356-5
Verlag: Now Publishers

Buch, Englisch, Band 28, 108 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

Reihe: Foundations and Trends® in Entrepreneurship

ISBN: 978-1-60198-356-5
Verlag: Now Publishers


Small Firm Growth comprehensively reviews the empirical literature on small firm growth to highlight and integrate what is known about this phenomenon and take stock of what past experiences of researching this area implies for how the phenomenon can or should be studied in future research.

Davidsson / Achtenhagen / Naldi Small Firm Growth jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


1. Introduction 2. What Is Growth? 3. How Should Growth Be Assessed? 4. What Factors Facilitate or Hinder Growth? 5. Modes of Small Firm Growth. 6. Growth Stages and Transitions. 7. The Effects of Growth. 8. Towards an Integrative Framework for Future Research on Small Firm Growth. References.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.