Buch, Englisch, Band 28, 108 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Buch, Englisch, Band 28, 108 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Reihe: Foundations and Trends® in Entrepreneurship
ISBN: 978-1-60198-356-5
Verlag: Now Publishers
Small Firm Growth comprehensively reviews the empirical literature on small firm growth to highlight and integrate what is known about this phenomenon and take stock of what past experiences of researching this area implies for how the phenomenon can or should be studied in future research.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. What Is Growth? 3. How Should Growth Be Assessed? 4. What Factors Facilitate or Hinder Growth? 5. Modes of Small Firm Growth. 6. Growth Stages and Transitions. 7. The Effects of Growth. 8. Towards an Integrative Framework for Future Research on Small Firm Growth. References.