Buch, Englisch, Band 734, 160 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 424 g
Buch, Englisch, Band 734, 160 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 424 g
Reihe: Lecture Notes in Electrical Engineering
ISBN: 978-3-030-66102-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken Data Mining
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Bildsignalverarbeitung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Technische Mechanik | Werkstoffkunde
Weitere Infos & Material
Chapter 1. The Importance of Brand A?nity in Luxury Fashion Recommendations.- Chapter 2. Probabilistic Color Modelling of Clothing Items.- Chapter 3. User Aesthetics Identi?cation for Fashion Recommendations.- Chapter 4. Towards User-in-the-Loop Online Fashion Size Recommendation with Low Cognitive Load.- Chapter 5. Attention Gets You the Right Size and Fit in Fashion.- Chapter 6. The Ensemble-Building Challenge for Fashion Recommendation.- Chapter 7. Out?t Generation and Recommendation – An Experimental Study.- Chapter 8. Understanding Professional Fashion Stylists' Outfit Recommendation Process.