Buch, Englisch, 656 Seiten, Format (B × H): 185 mm x 254 mm, Gewicht: 1260 g
Reihe: Oxford Handbooks
Buch, Englisch, 656 Seiten, Format (B × H): 185 mm x 254 mm, Gewicht: 1260 g
Reihe: Oxford Handbooks
ISBN: 978-0-19-093222-0
Verlag: Hurst & Co.
This innovative volume brings together contributions from leading experts in the study of luxury to present the full range of perspectives on luxury business, from a variety of social science approaches. Topics include conceptual foundations and the evolution of the luxury industry; the production of luxury goods; luxury branding and marketing; distributing luxury; globalization and markets; and issues of morality, inequality, and environmental sustainability.
The Oxford Handbook of Luxury Business is a necessary resource for all students and researchers of the field as well as for forward-thinking industry professionals.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Geisteswissenschaften Philosophie Angewandte Ethik & Soziale Verantwortung Wirtschaftsethik, Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management