Industrial Marketing Management | Elsevier | Zeitschrift | sack.de

Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: 8 Ausgaben pro Jahr

Industrial Marketing Management


The International Journal of Marketing for Industrial and High-Tech Firms

ISSN 00198501

Elsevier


The International Journal of Marketing for Industrial and High-Tech Firms

Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: 8 Ausgaben pro Jahr

ISSN 00198501
Elsevier




Industrial Marketing Management provides theoretical, empirical and case-based research geared to the needs of marketing scholars and practitioners researching and working in industrial and business-to-business markets. An editorial review board of leading international scholars and practitioners assures a balance of theory and practical applications in all articles. Scholars from North America, Europe, Australia/New Zealand, Asia and other regions of the globe offer the latest findings for improving effectiveness and efficiency of industrial markets. This comprehensive approach keeps readers abreast of the most timely data and current thinking necessary for better marketing decisions and strategy in global industrial and business-to-business markets.
Editors: Adam Lindgreen, Anthony Di Benedetto Industrial Marketing Management jetzt bestellen!

Zielgruppe


Economics, Business and Management


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.