Gonzalez | Evolution Sustainability Marketing | Buch | 978-1-77361-489-2 | sack.de

Buch, Englisch, 262 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 231 mm, Gewicht: 939 g

Gonzalez

Evolution Sustainability Marketing


Erscheinungsjahr 2018
ISBN: 978-1-77361-489-2
Verlag: Society Publishing

Buch, Englisch, 262 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 231 mm, Gewicht: 939 g

ISBN: 978-1-77361-489-2
Verlag: Society Publishing


Evolution Sustainability Marketing examines various aspects of sustainability marketing including an extensive historical overview of sustainable development and related concepts. It includes definitions of sustainability, sustainable development, importance and the evolution of CSR practices. Provides the reader with insights into the development of its history, so as to understand the sustainable business practices and why it is essentially important in marketing of business.

Gonzalez Evolution Sustainability Marketing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Elisa Gomez was born and raised in Canary Islands; her personal mission is to incorporate Corporate Social Responsibility and Sustainability in all businesses. She strongly believes in the positive impact and added value it brings to the business itself and to all.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.