Eyre / Lowe | Curriculum Provision for the Gifted and Talented in the Secondary School | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 224 Seiten

Eyre / Lowe Curriculum Provision for the Gifted and Talented in the Secondary School


Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-134-13421-2
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 224 Seiten

ISBN: 978-1-134-13421-2
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



The authors of this book offer practical help to teachers in making day-to-day provision for the able in their classroom. Designed mainly for secondary teachers, teacher educators and senior managers, the book draws together a range of good practice in provision for the most able across all national curriculum subjects. The recommendations for classroom practice are underpinned by sound theoretical perspectives and provide a framework for teachers to evaluate and develop their own provision for able pupils.

Eyre / Lowe Curriculum Provision for the Gifted and Talented in the Secondary School jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction; Acknowledgments; Teaching English; Teaching Maths; Teaching Science; Teaching History; Teaching Geography; Modern Foreign Languages; Religious Education; Music; Art; Physical Education; Design and Technology; Conclusions; Appendices; Bibliography; Glossary; Index.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.