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Medientheorie, Medienanalyse

18  Treffer  für „International Communications“


    Taylor Global Communications, International Affairs and the Media Since 1945

    1. Auflage 1997
    Verlag: Jenny Stanford Publishing
    ISBN: 978-0-415-11678-7
    Medium: Buch
    167,50 € (inkl. MwSt.)
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    Taylor Global Communications, International Affairs and the Media Since 1945

    1. Auflage 1997
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-415-11679-4
    Medium: Buch
    58,00 € (inkl. MwSt.)
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    Golan / Johnson / Wanta International Media Communication in a Global Age

    1. Auflage 2009
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-415-99900-7
    Medium: Buch
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    Randall Democratization and the Media

    Erscheinungsjahr 1998
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-0-7146-4894-1
    Medium: Buch
    120,50 € (inkl. MwSt.)
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    Drew A Social History of Contemporary Democratic Media

    1. Auflage 2015
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-138-88825-8
    Medium: Buch
    60,00 € (inkl. MwSt.)
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    Meißner Kulturen der Katastrophenberichterstattung

    Eine Interviewstudie zur Fukushima-Krise in deutschen und japanischen Medien
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-26126-9
    Medium: Buch
    59,99 € (inkl. MwSt.)
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    Khiabany Iranian Media

    The Paradox of Modernity
    1. Auflage 2009
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-415-96289-6
    Medium: Buch
    199,50 € (inkl. MwSt.)
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    Drew A Social History of Contemporary Democratic Media

    1. Auflage 2013
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-0-415-65932-1
    Medium: Buch
    199,50 € (inkl. MwSt.)
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    Cull Public Diplomacy

    Foundations for Global Engagement in the Digital Age
    1. Auflage 2019
    Verlag: Polity Press
    ISBN: 978-0-7456-9119-0
    Medium: Buch
    73,00 € (inkl. MwSt.)
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    Cull Public Diplomacy

    Foundations for Global Engagement in the Digital Age
    1. Auflage 2019
    Verlag: John Wiley and Sons Ltd
    ISBN: 978-0-7456-9120-6
    Medium: Buch
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    Tirosh / Schejter A Justice-Based Approach for New Media Policy

    In the Paths of Righteousness
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-41509-3
    Medium: Buch
    58,84 € (inkl. MwSt.)
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    Tirosh / Schejter A Justice-Based Approach for New Media Policy

    In the Paths of Righteousness
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-82371-3
    Medium: Buch
    58,84 € (inkl. MwSt.)
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    Tubaro / Sarabi / Casilli Against the Hypothesis of the End of Privacy

    An Agent-Based Modelling Approach to Social Media
    2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-02455-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Mueller Will the Internet Fragment?

    Sovereignty, Globalization and Cyberspace
    1. Auflage 2017
    Verlag: Polity Press
    ISBN: 978-1-5095-0121-2
    Medium: Buch
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    Mueller Will the Internet Fragment?

    Sovereignty, Globalization and Cyberspace
    1. Auflage 2017
    Verlag: Polity Press
    ISBN: 978-1-5095-0122-9
    Medium: Buch
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    Näser-Lather / Neubert Traffic

    Media as Infrastructures and Cultural Practices
    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: Brill
    ISBN: 978-90-04-29980-1
    Medium: Buch
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    Richter / Harders / Antonakis Digital Media and the Politics of Transformation in the Arab World and Asia

    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-20699-4
    Medium: Buch
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    Jamieson / Cappella Echo Chamber

    Rush Limbaugh and the Conservative Media Establishment
    Erscheinungsjahr 2008
    Verlag: Oxford University Press
    ISBN: 978-0-19-536682-2
    Medium: Buch
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