Ergebnisse filtern
-
- 92
- 1
-
- 5
- 46
- 42
-
- 91
- 2
-
- 93
-
- 93
- 11
Politische Kommunikation und Partizipation
-
Kadia Integrated Marketing Communications for Public Policy
Perspectives from the World¿s Largest Employment Guarantee Program MGNREGA1. Auflage 2022Verlag: Springer Nature SingaporeISBN: 978-981-19-5117-6Medium: Buch139,09 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Jackson / Pye Political Power and Communications in Indonesia
Nachdruck 2020Verlag: De GruyterISBN: 978-0-520-31103-9Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)54,99 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar -
Garland Government Communications and the Crisis of Trust
From Political Spin to Post-truth1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-77575-9Medium: Buch117,69 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Garland Government Communications and the Crisis of Trust
From Political Spin to Post-truth1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-77578-0Medium: Buch117,69 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Peng International Communication Strategies of Chinese Radio and TV Networks
Initial Observations1. Auflage 2017Verlag: Springer Nature SingaporeISBN: 978-981-10-4459-5Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Peng International Communication Strategies of Chinese Radio and TV Networks
Initial ObservationsSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017Verlag: Springer Nature SingaporeISBN: 978-981-13-5144-0Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Kruck / Spencer / Oppermann Political Mistakes and Policy Failures in International Relations
Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-09823-0Medium: Buch117,69 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Kruck / Spencer / Oppermann Political Mistakes and Policy Failures in International Relations
1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-68172-6Medium: Buch160,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Mansell / Becker Reflections on the International Association for Media and Communication Research
Many Voices, One Forum1. Auflage 2023Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-16382-1Medium: Buch37,44 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations
Transforming Communications in Times of Deep MediatizationSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-88061-7Medium: Buch29,96 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Hepp / Hasebrink / Breiter Communicative Figurations
Transforming Communications in Times of Deep Mediatization1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-65583-3Medium: Buch29,96 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Rinas From Telecommunications Liberalization to Net Neutrality Rules
A Longitudinal Institutional Analysis of EU Communications Policy1. Auflage 2021Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-33013-2Medium: Buch96,29 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Adolphsen Communication Strategies of Governments and NGOs
Engineering Global Discourse at High-Level International Summits2014Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-05503-5Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 1-3 Werktage -
Hughes Market Driven Political Advertising
Social, Digital and Mobile MarketingSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-08523-0Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Hughes Market Driven Political Advertising
Social, Digital and Mobile Marketing1. Auflage 2018Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-77729-0Medium: Buch58,84 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Sideridis / Katsikas E-Democracy: Citizen Rights in the World of the New Computing Paradigms
6th International Conference, E-Democracy 2015, Athens, Greece, December 10-11, 2015, Proceedings1. Auflage 2015Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-27163-7Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Zorkadis / Katsikas E-Democracy ¿ Privacy-Preserving, Secure, Intelligent E-Government Services
7th International Conference, E-Democracy 2017, Athens, Greece, December 14-15, 2017, Proceedings1. Auflage 2017Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-71116-4Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Gillies / Turcotte / Raynauld Political Marketing in the 2021 Canadian Federal Election
1. Auflage 2023Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-34403-9Medium: Buch48,14 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Sideridis / Zorkadis / Kardasiadou E-Democracy, Security, Privacy and Trust in a Digital World
5th International Conference, E-Democracy 2013, Athens, Greece, December 5-6, 2013, Revised Selected Papers2014Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-11709-6Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Gillies Political Marketing in the 2020 U.S. Presidential Election
1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-86558-0Medium: Buch69,54 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Gillies / Turcotte / Raynauld Political Marketing in the 2019 Canadian Federal Election
1. Auflage 2021Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-50280-5Medium: Buch53,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Kaid / Holtz-Bacha The SAGE Handbook of Political Advertising
1. Auflage 2006Verlag: Sage Publications, IncISBN: 978-1-4129-1795-7Medium: Buch194,20 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Mensah Political Marketing and Management in Ghana
A New ArchitectureSoftcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-319-86146-3Medium: Buch64,19 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Moufahim Political Branding in Turbulent times
1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-83228-5Medium: Buch69,54 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Zegeye / Harris Media, Identity and the Public Sphere in Post-Apartheid South Africa
Erscheinungsjahr 2002Verlag: BrillISBN: 978-90-04-12633-6Medium: Buch91,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort