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Wissenssoziologie, Wissenschaftssoziologie, Techniksoziologie

10  Treffer  für „Routledge Communication Series“


    Hanson / Narula New Communication Technologies in Developing Countries

    1. Auflage 1990
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-0846-9
    Medium: Buch
    49,00 € (inkl. MwSt.)
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    Lin / Atkin Communication Technology and Social Change

    Theory and Implications
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5614-9
    Medium: Buch
    45,00 € (inkl. MwSt.)
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    Lin / Atkin Communication Technology and Social Change

    Theory and Implications
    1. Auflage 2006
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-5613-2
    Medium: Buch
    131,50 € (inkl. MwSt.)
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    Friedman / Dunwoody / Rogers Communicating Uncertainty

    Media Coverage of New and Controversial Science
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2728-6
    Medium: Buch
    57,50 € (inkl. MwSt.)
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    Caudill Darwinism in the Press

    the Evolution of An Idea
    1. Auflage 1989
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-0521-5
    Medium: Buch
    35,00 € (inkl. MwSt.)
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    Friedman / Dunwoody / Rogers Communicating Uncertainty

    Media Coverage of New and Controversial Science
    Erscheinungsjahr 1999
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-2727-9
    Medium: Buch
    182,50 € (inkl. MwSt.)
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    Charlton / Gunter / Hannan Broadcast Television Effects in A Remote Community

    Erscheinungsjahr 2002
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-3735-3
    Medium: Buch
    96,00 € (inkl. MwSt.)
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    Dobrow Social and Cultural Aspects of Vcr Use

    1. Auflage 1990
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-0499-7
    Medium: Buch
    182,50 € (inkl. MwSt.)
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    Salvaggio The Information Society

    Economic, Social, and Structural Issues
    Revised Auflage
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-2011-9
    Medium: Buch
    52,50 € (inkl. MwSt.)
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    Salvaggio The Information Society

    Economic, Social, and Structural Issues
    1. Auflage 1989
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-0103-3
    Medium: Buch
    47,50 € (inkl. MwSt.)
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