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    Chan-Olmsted Competitive Strategy for Media Firms

    Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
    1. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-6211-9
    Medium: Buch
    61,80 € (inkl. MwSt.)
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    Chan-Olmsted Competitive Strategy for Media Firms

    Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-61713-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    52,99 € (inkl. MwSt.)
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    Chan-Olmsted Traditional Media and the Internet

    The Search for Viable Business Models: A Special Double Issue of the International Journal on Media Management
    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-9521-6
    Medium: Buch
    47,20 € (inkl. MwSt.)
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    Chan-Olmsted Competitive Strategy for Media Firms

    Strategic and Brand Management in Changing Media Markets
    Erscheinungsjahr 2006
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-61714-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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    Siegert / Ots / Förster Handbook of Media Branding

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-36248-9
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Siegert / Ots / Förster Handbook of Media Branding

    1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-18235-3
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Chan-Olmsted Traditional Media and the Internet

    The Search for Viable Business Models: A Special Double Issue of the International Journal on Media Management
    1. Auflage 2017
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-44143-9
    Medium: Buch
    179,50 € (inkl. MwSt.)
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    Siegert / Förster / Chan-Olmsted Handbook of Media Branding

    1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-18236-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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