Ergebnisse filtern
-
- 10
- 1
-
- 2
- 3
- 1
- 11
-
- 1
- 1
- 3
- 1
- 1
- 1
- 2
- 1
-
- 6
- 2
- 1
- 2
-
- 11
-
- 11
-
- 11
- 6
-
Solomon The Heart of Hospitality: Great Hotel and Restaurant Leaders Share Their Secrets
Erscheinungsjahr 2016Verlag: SELECT BOOKSISBN: 978-1-59079-378-7Medium: Buch20,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Solomon Ignore Your Customers (and They'll Go Away): A Playbook for Delivering the Highest Level of Customer Service and the Ultimate Customer Experience
Erscheinungsjahr 2018Verlag: SELECT BOOKSISBN: 978-1-59079-363-3Medium: Buch19,49 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Solomon Can Your Customer Service Do This?: Create an Anticipatory Customer Experience That Builds Loyalty Forever
Erscheinungsjahr 2023Verlag: McGraw Hill LLCISBN: 978-1-264-82551-6Medium: Buch27,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Solomon High-Tech, High-Touch Customer Service: Inspire Timeless Loyalty in the Demanding New World of Social Commerce
Erscheinungsjahr 2012Verlag: McGraw-Hill EducationISBN: 978-0-8144-1790-4Medium: BuchLieferzeit ca. 10 Werktage -
Inghilleri / Solomon EXCEPTIONAL SERVICE EXCEPTIONA
Erscheinungsjahr 2010Verlag: HARPERCOLLINS LEADERSHIPISBN: 978-0-8144-1538-2Medium: BuchLieferzeit ca. 10 Werktage -
Inghilleri / Solomon Exceptional Service, Exceptional Profit: The Secrets of Building a Five-Star Customer Service Organization
Erscheinungsjahr 2014Verlag: GILDAN AUDIOISBN: 978-1-4690-5939-6Medium: Sonstiges57,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Solomon Ignore Your Customers (and They'll Go Away)
The Simple Playbook for Delivering the Ultimate Customer Service ExperienceErscheinungsjahr 2020Verlag: HarperCollins LeadershipISBN: 978-1-4002-1492-1Medium: Buch25,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Solomon High-Tech, High-Touch Customer Service
Inspire Timeless Loyalty in the Demanding New World of Social CommerceErscheinungsjahr 2012Verlag: AMACOMISBN: 978-0-8144-3931-9Medium: Buch19,70 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Solomon Ignore Your Customers (and They'll Go Away)
The Simple Playbook for Delivering the Ultimate Customer Service ExperienceErscheinungsjahr 2021Verlag: HarperCollins LeadershipISBN: 978-1-4002-1495-2Medium: Buch20,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Solomon The Heart of Hospitality: Great Hotel and Restaurant Leaders Share Their Secrets
Erscheinungsjahr 2019Verlag: Select Books (NY)ISBN: 978-1-59079-489-0Medium: Buch19,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Inghilleri / Solomon Exceptional Service, Exceptional Profit
The Secrets of Building a Five-Star Customer Service OrganizationErscheinungsjahr 2022Verlag: HarperCollins LeadershipISBN: 978-1-4002-4272-6Medium: Buch21,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort