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    Pegan / de Luca / Vianelli International Marketing Strategy

    The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-33587-8
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Pegan / de Luca / Vianelli International Marketing Strategy

    The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-33590-8
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Alon / Jaffe / Prange Global Marketing

    Strategy, Practice, and Cases
    3. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-19608-0
    Medium: Buch
    390,20 € (inkl. MwSt.)
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    Alon / Jaffe / Prange Global Marketing

    Strategy, Practice, and Cases
    3rd Auflage
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-367-19609-7
    Medium: Buch
    96,00 € (inkl. MwSt.)
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    Pegan / Vianelli / de Luca International Marketing Strategy

    The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-33588-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Alon / Jaffe / Prange Global Marketing

    Strategy, Practice, and Cases
    3. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-0-429-51192-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    100,99 € (inkl. MwSt.)
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    Alon / Jaffe / Prange Global Marketing

    Strategy, Practice, and Cases
    3. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis eBooks
    ISBN: 978-0-429-51535-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    100,99 € (inkl. MwSt.)
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    Alon / Jaffe / Prange Global Marketing

    Contemporary Theory, Practice, and Cases
    2. New Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-80788-4
    Medium: Buch
    91,00 € (inkl. MwSt.)
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    Alon / Jaffe / Prange Global Marketing

    Contemporary Theory, Practice, and Cases
    2. New Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-80787-7
    Medium: Buch
    368,50 € (inkl. MwSt.)
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