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Wirtschaftswissenschaften

7  Treffer  für „Tiwari, Rajnish“


    Tiwari Frugal Innovations

    An Inquiry into Causes, Effects and Pathways of Affordable Excellence
    1. Auflage 2025
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-071110-3
    Medium: Buch
    99,95 € (inkl. MwSt.)
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    Tiwari / Herstatt Lead Market India

    Key Elements and Corporate Perspectives for Frugal Innovations
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-83509-9
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Tiwari / Herstatt Lead Market India

    Key Elements and Corporate Perspectives for Frugal Innovations
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-46390-2
    Medium: Buch
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    Herstatt / Tiwari Aiming Big with Small Cars

    Emergence of a Lead Market in India
    2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-02065-5
    Medium: Buch
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    Buse / Tiwari Managing Innovation in a Global and Digital World

    Meeting Societal Challenges and Enhancing Competitiveness
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-27240-1
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Herstatt / Tiwari Aiming Big with Small Cars

    Emergence of a Lead Market in India
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-34522-2
    Medium: Buch
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    Grabner / Buse / Tiwari Perspektiven des Mobile Banking in Deutschland

    Implikationen auf Basis einer Untersuchung von Angebot, Nutzern und Umfeld
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-12787-9
    Medium: Buch
    59,99 € (inkl. MwSt.)
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