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Wirtschaftswissenschaften

8  Treffer  für „Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management“


    Jin / Cedrola Fashion Brand Internationalization

    Opportunities and Challenges
    2016. Auflage 2016
    Verlag: Palgrave MacMillan Us
    ISBN: 978-1-137-52336-5
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Cedrola / Jin Process Innovation in the Global Fashion Industry

    1. Auflage 2019
    Verlag: Palgrave Macmillan US
    ISBN: 978-1-137-52351-8
    Medium: Buch
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    Cedrola / Jin Product Innovation in the Global Fashion Industry

    1. Auflage 2018
    Verlag: Palgrave Macmillan US
    ISBN: 978-1-137-52348-8
    Medium: Buch
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    Cedrola / Jin Fashion Branding and Communication

    Core Strategies of European Luxury Brands
    1. Auflage 2017
    Verlag: Palgrave Macmillan US
    ISBN: 978-1-137-52342-6
    Medium: Buch
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    Lee Leading Edge Technologies in Fashion Innovation

    Product Design and Development Process from Materials to the End Products to Consumers
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-91134-8
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Wanick / Bazaki Reinventing Fashion Retailing

    Digitalising, Gamifying, Entrepreneuring
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-11184-6
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Massi / Turrini The Artification of Luxury Fashion Brands

    Synergies, Contaminations, and Hybridizations
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-26120-7
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Massi / Turrini The Artification of Luxury Fashion Brands

    Synergies, Contaminations, and Hybridizations
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-26123-8
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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