Buch, Englisch, 187 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 312 g
Buch, Englisch, 187 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 312 g
Reihe: The Chinese Management Book-of-Readings Series
ISBN: 978-981-13-3998-1
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Wirtschaftssoziologie, Arbeitssoziologie, Organisationssoziologie
Weitere Infos & Material
INTRODUCTION.- 1.Ideology of Universe as Community.- 2.Ideology of Earnings in Finance.-3.The Ideology of Change: Case of Stock Analyses.- 4.Human Capital Mobility: Tie or Fit.- 5.Ideology of Complex Adaptive Systems.- 6.Managerial, HRM Ideology for Small High Technology Firms.-7.Ideology of Standardization in Context of Technology.- 8.Xin (Trust) in the Context of Labor Disputes.- 9.Ideology Multi-leveling Inside Organizations.- 10.Ideology for Reform of Public Hospitals.- 11.The Ideology of He Xie for Management.- About Contributors.- List of Figures.- List of Tables.