Gage / Douglas / Kinsey | A Guide to Commercial Radio Journalism | Buch | 978-1-032-64532-2 | sack.de

Buch, Englisch, 194 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

Reihe: Routledge Library Editions: Broadcasting

Gage / Douglas / Kinsey

A Guide to Commercial Radio Journalism


1. Auflage 2025
ISBN: 978-1-032-64532-2
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Buch, Englisch, 194 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm

Reihe: Routledge Library Editions: Broadcasting

ISBN: 978-1-032-64532-2
Verlag: Taylor & Francis Ltd


A Guide to Commercial Radio Journalism (1999) covers every aspect of the profession, from journalistic practice to media law, and gives detailed instruction on the techniques of editing and using equipment and on the basic skills of writing, reporting and producing. There is also a whole chapter dedicated to advice on court reporting.

Gage / Douglas / Kinsey A Guide to Commercial Radio Journalism jetzt bestellen!

Zielgruppe


Adult education, General, Postgraduate, Undergraduate Advanced, and Undergraduate Core

Weitere Infos & Material


1. Equipment 2. Using the Equipment 3. Writing for Radio 4. Finding the Story 5. Telling the Story 6. Programme Production 7. Responsibilities, Objectivity and Confidentiality 8. The Law and the Courts 9. Court Reporting 10. Libel 11. Contempt of Court 12. Restrictions on Reporting



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.