Buch, Englisch, 150 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 354 g
ISBN: 978-1-137-42914-8
Verlag: Palgrave MacMillan Us
More publication by contingent faculty, Guglielmo and Gaillet contend, enriches and deepens both the scholarly conversation and individual faculty's work as teacher-scholars. They provide a guide for scholars off the tenure track, addressing the publication process step by step and showing its compatibility with teaching-focused scholarship.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein Empirische Sozialforschung, Statistik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
Weitere Infos & Material
1. Negotiating the Terrain 2. Balancing Professional Work: Teaching, Research and Service 3. Understanding Academic Genres 4. The Rhetoric of Submission 5. The Role of the Researcher 6. Collaboration 7. Digital Publishing and Intellectual Property 8. Establishing a Community of Scholars