Buch, Englisch, 121 Seiten, Book, Format (B × H): 154 mm x 218 mm, Gewicht: 2888 g
ISBN: 978-3-319-68980-7
Verlag: Springer-Verlag GmbH
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Wahlen und Volksabstimmungen
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Studien zu einzelnen Ländern und Gebieten
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Propaganda & Kampagnen, Politik & Medien
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Kommunikation und Partizipation
Weitere Infos & Material
1. Politics in 140 Characters.- 2. Less is More Ideological: Conservative and Liberal Communication on Twitter in the 2016 Electon.- 3. Tweet You Very Much: An Analysis of Twitter Discussion during the 2016 Presidential Primary Election.- 4. Candidate Image: When Tweets Trump Tradition.- 5. Tweeting on the Campaign Trail: The When, How, and What Trump Tweeted.- 6. Donald Trump, Naturally: Revisionist Environmental Policy, Global Warming Tweets, and the Unexpected Emphasis of Climate Change in the 2016 Election.- 6. Can We at Least All Laugh Together Now? Twitter and Online Political Humor during the 2016 Election.