E-Book, Englisch, 438 Seiten
Garcia Creating and Marketing New Products and Services
1. Auflage 2014
ISBN: 978-1-4822-0361-5
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
E-Book, Englisch, 438 Seiten
ISBN: 978-1-4822-0361-5
Verlag: Taylor & Francis
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This textbook teaches the key business and marketing principles needed to successfully design and launch new products and services into an international market place. The book emphasizes marketing research techniques that can help a firm identify the voice of the customer and incorporate these findings into the new product development process. It addresses important timely topics such as the role of social networks in innovation efforts, open innovation strategies, and international co-development efforts of new products and services.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik Fertigungstechnik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Qualitätsmanagement, Qualitätssicherung (QS), Total Quality Management (TQM)