Buch, Englisch, 208 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 347 g
Reihe: INSEAD Business Press
Business, Culture, and Identity in the Most Glamorous Industry
Buch, Englisch, 208 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 347 g
Reihe: INSEAD Business Press
ISBN: 978-1-349-34745-2
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Proposing a comprehensive account of the global fashion industry this book aims to present fashion as a social and cultural fact. Drawing on six principles from the industry, Godart guides the reader through the economic, social and political arena of the world's most glamorous industry.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Geisteswissenschaften Kunst Kunst, allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Binnenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Introduction Affirmation: Fashion as a Bridge between Individuals and Society Convergence: The Centralization of Trends Autonomy: The Emergence of Styles and their Dynamics Personalization: Fashion as Craft and Profession Symbolization: The Power of Brands Imperialization: The Empire(s) of Fashion