Buch, Englisch, 145 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 910 g
Strategies and Structures
Buch, Englisch, 145 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 910 g
ISBN: 978-3-642-13763-1
Verlag: Springer
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskooperationen, Joint Ventures
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Transport- und Verkehrswirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Luftfahrtindustrie
Weitere Infos & Material
Market Research: Overcoming Incomplete, Inconsistent, or Outdated Data.- Network Structures Follow Network Strategies.- Designing Connectivity-Driven Network and Hub Structures.- Designing Asset-Productive Networks.- Case Studies.- Planning and Controlling Networks: Networking Higher Math, Intuition, and Power Play.- Competition, Cooperation, Co-opetition, and Antitrust: Balancing Economies of Scale and Competitive Market Structures.- Multi-Hub Networks: Masterpieces or Nightmares of Complexity?.- Assessing and Comparing the Strengths and Weaknesses of Aviation Networks.- An Overarching Concept: The Hierarchical Layers of Aviation Networks.