Greener | The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 208 Seiten, Web PDF

Greener The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making


1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-4831-0051-7
Verlag: Elsevier Science & Techn.
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 208 Seiten, Web PDF

ISBN: 978-1-4831-0051-7
Verlag: Elsevier Science & Techn.
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making provides an overview of the various aspects of public relations (PR). The book is comprised of 10 chapters that cover several areas of PR. Chapter 1 reviews the concept of PR, and Chapter 2 covers media relations. Chapter 3 discusses the persuasion techniques used in PR. Chapter 4 talks about the use of TV and radio, while Chapter 5 tackles media event and product launch. The book also covers community relations and discusses sponsorship. Internal communications and PR consultancy are also explained. The last chapter discusses starting up a PR campaign. The book will be of great use to entrepreneurs who are looking forward to conducting their won PR activity.

Greener The Secrets of Successful Public Relations and Image-Making jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.