Buch, Englisch, 116 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 172 g
Workload: Taking Ownership of your Teaching
Buch, Englisch, 116 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 172 g
Reihe: Essential Guides for Early Career Teachers
ISBN: 978-1-913453-41-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Linked to the Early Career Framework, this book provides practical time management and productivity strategies to help new teachers tackle the issue of workload.
Workload is a key issue for most beginning teachers. Trying to cope with all the demands of a new job with an increasing burden of administration, reporting and assessment tasks, can be daunting at best and may even lead to significant mental health issues. But there is a way through it all! This book acknowledges the challenges that exist and suggests evidence-informed ideas that can be used both in and outside the classroom to create an acceptable workload. It takes a positive and proactive stance, encouraging early career teachers to implement strategies that will enable them to work more effectively and ultimately bring a high level of enjoyment and job satisfaction.
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Zeitmanagement
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogik: Sachbuch, Ratgeber
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Medizin, Gesundheit: Sachbuch, Ratgeber
Weitere Infos & Material
Introduction Saddlebags or saddled with baggage? It’s a circus! People like me Choose your words A life in balance What’s over your mountain? Acronym buster Index