Buch, Englisch, Band 159, 423 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 782 g
Reihe: ISSN
A Global Outlook
Buch, Englisch, Band 159, 423 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 782 g
Reihe: ISSN
ISBN: 978-3-11-028086-9
Verlag: De Gruyter
With contributions from library and information professionals (practitioners, researchers, faculty members, consultants, and others), Marketing Library and Information Services: A Global Outlook highlights a variety of exemplary LIS marketing practices and efforts from around the globe. The following broad topics are explored: changing marketing concepts; marketing library and information services in different countries; marketing library and information services in different kind of libraries; web-based LIS marketing, etc.
Zielgruppe
Libraries, Institutes, Academics, Information Professionals
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Bibliothekswesen, Informationswissenschaften Bibliotheks- und Auskunftssdienste
- Interdisziplinäres Bibliothekswesen, Informationswissenschaften Bibliothekswesen, Informationswissenschaften, Archivwesen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing