Hackett / Schwarzenbach / Jürgens | Consumer Psychology: A Study Guide to Qualitative Research Methods | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 166 Seiten, Paperback

Hackett / Schwarzenbach / Jürgens Consumer Psychology: A Study Guide to Qualitative Research Methods

E-Book, Englisch, 166 Seiten, Paperback

ISBN: 978-3-8474-0891-8
Verlag: Barbara Budrich
Format: PDF
Kopierschutz: 0 - No protection



This book provides students with a clear and concise guide to studying undergraduate courses in qualitative consumer research and ethnography. The authors present the major qualitative research approaches used in consumer and marketing research as well as practical procedures and theoretical aspects of research design, report presentation etc. In addition to that a weekly study guide, including comprehensive reading lists, completes the book.
Hackett / Schwarzenbach / Jürgens Consumer Psychology: A Study Guide to Qualitative Research Methods jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Paul M.W. Hackett PhD, Professor of Ethnography, Emerson College, Boston, USA and Visiting Academic, Oxford University, Oxford, UK Jessica B. Schwarzenbach PhD, Independent Scholar, Massachusetts, USA Uta Maria Jürgens Doctoral Student, ETH Zürich, Switzerland


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.