Hamil / Michie / Oughton | The Changing Face of the Football Business | Buch | 978-0-7146-5136-1 | sack.de

Buch, Englisch, 136 Seiten, Format (B × H): 245 mm x 163 mm, Gewicht: 1540 g

Reihe: Sport in the Global Society

Hamil / Michie / Oughton

The Changing Face of the Football Business

Supporters Direct
1. Auflage 2000
ISBN: 978-0-7146-5136-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Supporters Direct

Buch, Englisch, 136 Seiten, Format (B × H): 245 mm x 163 mm, Gewicht: 1540 g

Reihe: Sport in the Global Society

ISBN: 978-0-7146-5136-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd


This examination of changes taking place in the world of football focuses on its growing commercialization. It covers such topics as fans becoming shareholders, with a say in the running of the clubs, and the setting-up of a government-sponsored scheme to support shareholder trusts.
Hamil / Michie / Oughton The Changing Face of the Football Business jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Sunday Herald

"interesting book on the changing structure of how football clubs are owned, their transformation into plcs, and the dangers of the media company ownership


Sean Hamil, Jonathan Michie, Christine Oughton, Steven Warby



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.