Buch, Englisch, 249 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 453 g
ISBN: 978-1-137-50682-5
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Kultursoziologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Gruppen/Soziale Themen Gender Studies, Geschlechtersoziologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Sexualpsychologie
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Ethnographie
Weitere Infos & Material
Chapter One: First Encounters.- Chapter Two: (Post) Dating Masculinities: From Courtship to a Post-Dating World .- Chapter Three: Speed Dating: The Making of ‘Three Minute Masculinities’.- Chapter Four: Holiday Romances: Liquid Lust and the ‘Package Holiday’.- Chapter Five: Mobile Romance: Tinder and the Navigation of Masculinity.- Chapter Six: Online Sex Seeking: Beyond Digital Encounters.- Chapter Seven: ‘Dogging Men’: Car parks, Masculinity and Anonymous Sex.- Chapter Eight: Conclusion