Review of Marketing Science | De Gruyter | Zeitschrift | sack.de

Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: jährlich

Review of Marketing Science


ISSN 15465616

De Gruyter


Zeitschrift, Englisch

Erscheinungsweise: jährlich

ISSN 15465616
De Gruyter




The Review of Marketing Science (ROMS) is a peer-reviewed journal whose mission is wide and rapid dissemination of cutting-edge quantitative research in marketing science and related disciplines.The journal’s focus is on topics and approaches in marketing science. Marketing science as a discipline places high value on approaches rooted in mathematics, economic theory, econometrics, statistics, and data-driven approaches.

The journal particularly encourages interdisciplinary and cross-disciplinary work from diverse fields, as long as they are related to marketing science and generate insights that can be useful to marketing academics, managers or practitioners.
Hrsg. v. Rao, Ram C. Review of Marketing Science jetzt bestellen!

Zielgruppe


Business and Economics


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.