Hua | Implementing IT Business Strategy in the Construction Industry | Buch | 978-1-4666-4185-3 | sack.de

Buch, Englisch, 354 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 976 g

Reihe: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage

Hua

Implementing IT Business Strategy in the Construction Industry


Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-4666-4185-3
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 354 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 976 g

Reihe: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage

ISBN: 978-1-4666-4185-3
Verlag: Business Science Reference


<em>Implementing IT Business Strategy in the Construction Industry</em> brings together topics on understanding business strategy and competitive advantage and the essential benefits of concepts and technologies for improving efficiency of the construction industry. This reference source is aimed for researchers, policy-makers, practitioners, undergraduate, and postgraduate students to gain insights into the complex workings of the traditional construction industry and the concepts and tools used to facilitate a strategically IT enabled industry.

Hua Implementing IT Business Strategy in the Construction Industry jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


<strong>Goh Bee Hua</strong>, National University of Singapore, Singapore.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.