Buch, Englisch, 290 Seiten, Format (B × H): 165 mm x 250 mm, Gewicht: 1340 g
ISBN: 978-1-4020-3668-2
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein E-Learning
- Sozialwissenschaften Pädagogik Berufliche Bildung Wissenschaftliches Arbeiten, Studientechnik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Allgemeines Wissenschaftliches Arbeiten, Studientechnik
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Berufe, Ausbildung, Karriereplanung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Berufliche Bildung Wirtschaftspädagogik, Berufspädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
Weitere Infos & Material
Modeling for Meaningful Learning.- Engaged Learning: Making Learning an Authentic Experience.- The Contributing Student: Learners as Co-Developers of Learning Resources for Reuse in Web Environments.- Situated Learning in the Process of Work.- Education in the Knowledge Age — Engaging Learners Through Knowledge Building.- Engaging Learners Through Intuitive Interfaces.- Learning Science Through Online Threaded Discourse.- Engage, Empower, Enable: Developing a Shared Vision for Technology in Education.- Engagement with Ideas and Understanding: An Essential for Effective Learning in the Electronic Age.- Creating Ict-Enriched Learner-Centred Environments: Myths, Gaps and Challenges.- Cybergogy for Engaged Learning: A Framework for Creating Learner Engagement through Information and Communication Technology.- Engaging Learners through Continuous Online Assessment.